Monday, January 16, 2012

Wajib Tengok

Assalamualaikum..




Petang tadi tak ada kelas.. sementara menunggu waktu kelas makmal Biologi bermula, ada senior mintak tolong jawab beberapa soalan.. they ols nak siapkan Unit 6, salah satu unit peperiksaan Edexcel untuk subjek Biologi.. diorang kena buat eksperimen.. bukan diorang saja, aku sekali lar.. semua pelajar medik perlu buat..

Diorang buat pasal kesan warna terhadap daya ingatan seseorang.. diorang suruh hafal 20 perkataan yang ditulis dengan sesuatu warna... sebelum kitorang jawab, kitorang dihidangkan dengan aneka pengalih tumpuan.. salah satunya adalah video di atas..

Nampak kan? Bukan aku sebagai subjek uji kaji yang menjadi titik utama entri nie.. tapi video di atas tu.. salah satu pengalih tumpuan daya hafalan kitorang.. aku memang takjub dengan orang yang buat video tu.. rugi korang tak tengok..

Memang dahsyat lar.. tabik spring.. satu minit je.. tapi aku bagi lima bintang.. kreatif dan berseni.. it makes my day.. memang "Wow!!"..

Tengoklah ya.. wassalam.. :)









p tembak s : Pening tengok video tu...


3 comments:

EZAD AMIR said...

Aq x dpt tgk sbb online pkai henpon..eekekeke

teha said...

seronok nyee ambk medik

M Fizan said...

@EZAD AMIR online lar guna laptop.. best nie....

@teha haha.. seronok lar sangat............

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif