Welcome To My Life...

Tuesday, January 10, 2012

Help Others




Assalamualaikum..

Buat rakan-rakan yang belum pernah menonton video nie, aku sarankan korang tengok lar.. memang tak rugi masa korang.. malah korang mungkin akan menitiskan air mata kerana tersentuh, terharu dan perkataan-perkataan yang sama makna dengannya..

Sesuai dengan tajuknya, korang mungkin akan terasa nak share kat Facebook sebaik saja selesai menonton.. aku tak share kat Facebook kerana aku tak nak orang nampak aku patuh pada tajuk tu.. jadi aku share kat blog aka diari tercinta aku.. tapi dikira share jugak kan.. ada aku kisah? Haha..

Dah memang best.. kalau best, seperti biasa, akan aku kongsikan untuk tatapan semua yang singgah dengan rela mahupun tersinggah secara paksa aka mengejut ke blog aku nie.. video nie sangat menarik kerana lagunya yang santai dan penceritaannya yang menyentuh sanubari..

Moral of the story, kalau kita tolong orang, nanti orang akan tolong kita balik.. what you give you get back.. selamat menonton.. :)










p peluk s : Very nice video..

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif