Sunday, January 1, 2012

Happy New Year 2012

Assalamualaikum..

Tengah hari tadi aku makan kenduri kat rumah kawan umi aku.. wahhh.. sedap-sedap makanan kat sana.. yang paling menarik benda alah kat bawah nie lar.. kuih dengan corak kumbang.. cantik kan...

Comel

Kumbang merah jambu


Ahaaaa.. aku ambik tiga ekor.. satu untuk aku, satu untuk bini aku dan satu untuk anak-anak aku.. nanti lar.. bukan sekarang.. gambar kenangan nie nak tunjuk kat diorang nanti.. manis kan ayah mithali macam aku? Haha.. shuwittttt... okey, perasan sorang-sorang..

Arrghhh.. malam tahun baru yang teruk.. tadi Manchester United (pasukan feberet aku) kalah.. apa lar nasib badan.. haih.. redha jer lar.. apa pun tak boleh.. eh, dah 1 Januari 2012.. rasa macam bermimpi pulak.. hoho..

Pukul 10 malam nanti aku akan bertolak pulang ke Shah Alam.. semester kedua di INTEC.. semangat gila nie.. ekceli tak sabar nak dapat duit biasiswa.. nak beli macam-macam.. (senyum nakal).. belanjawan pun dah siap.. (batuk nakal).. dapat jer duit memang lenyap semua lar.. huhu.. INTEC, here i come.... selamat tahun baru Masihi buat semua..

HAPPY NEW YEAR 2012











p palang s : Hujan lebat...


3 comments:

EZAD AMIR said...

wowwww...bgus abah mithali ni...
ingt masa depan....
ekekekekekekeke....
hepi new year!

red said...

wa pon sedih beb sebab pasukan chelsea kalah.... btw, heppy new year

M Fizan said...

@EZAD AMIR haha.. Lelaki dari Marikh kan..

@red haha.. pelik-pelik betul keputusan perlawanan yang diatur nie..

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif