Welcome To My Life...

Tuesday, January 31, 2012

Debaran



Assalamualaikum..

Berdebar Lelaki Dari Marikh menantikan percubaan bercakap IELTS hari nie.. tak sampai 10 minit pun nak cakap tapi entah lar.. risau, risau, risau... sebab percubaan nie akan membawa carry marks untuk subjek ALEL20.. pelajar yang fasih bercakap dalam bahasa penjajah nie pun dapat band 7 daripada 9 jer.. jadi aku yang jarang speaking London agak resah lar..

Tapi percubaan tu tak akan lama.. cara berfikir tu yang penting.. isu nie aku akan kupas dalam entri yang seterusnya.. buat masa ni, aku nak fokus pada percubaan tu dulu.. sebab dalam masa dua minggu, aku akan ada topic test Biologi pulak.. macam tu lar hidup kat sini.. kena pandai bahagi masa..

Malam ni ada perlawanan Liga Perdana Inggeris.. pasukan kesayangan aku akan turun menentang Stoke City untuk mengubati kekecewaan tersingkir daripada Piala FA setelah ditumbangkan Liverpool.. pukul 4 pagi.. insyaAllah aku bangun..

Sekarang nak bersedia untuk percubaan IELTS.. whatever it will be, I would never settle for average.. aku akan buat yang terbaik.. aku harap semuanya berjalan lancar..

Minggu nie ada cuti 5 hari.. Maulidur Rasul + Thaipusam.. banyak filem nak dihabiskan nie.. haha.. have a nice day semuanya...









p palang s : Dup dap dup dap..

3 comments:

Anonymous said...

huh...bhs penjajah tuuuu...huhuhu...gudluck...cube selitkan slem daerah nanti...ekekekek

teha said...

seronok jee kan ble cuti

M Fizan said...

@EZAD AMIR hahah.. tak boleh gitu... tak internasional.. haha

@teha seronok teramat....

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif