Sunday, April 28, 2013

Atip


Semalam hari Sabtu, hujung minggu,
keluar makan bersama familiku. 

Jadi lah pantun tu kan. ^_^

Sebelum keluar, sempat bergambar dengan adik bongsu aku, Nursyahed Natif atau nama manjanya, Atip. Haa, beberapa hari lepas budak ni ada buat benda alah bernama button.


Alorhh, jeles pulak aku. Nak jugak button cenggini. Haaa, harganya RM 7. Masa dia buat tu aku takde. Kalau tak, dah berkurun lamanya aku buat satu untuk aku! Sabor jer lar. Nanti aku balik lepas habis peperiksaan A-Level, aku nak buat jugak.


Nahh, aku sebagai abang yang penyayang lagi baik hati, menyokong adik aku kalau dia jadi calon dalam pilihan raya. Mana lar tahu dapat jadi abang YB. Heh, dia tak ada pun cakap nak jadi wakil rakyat. Aku cakap 'kalau'. 


Atip baring di riba. Dia sayang sangat button dia tu. Apa-apa saja lah Atip! Adik bongsu yang manja. Yelah kan, beza umur 13 tahun. Dia sorang yang kecik lagi. Peminat setia Upin dan Ipin ni...


Bro and bro. Blood is thicker than water, kata James Brooke kepada William Shakespeare. 

Begitulah kisah adik dan abang. ^_^


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif