Tuesday, April 2, 2013

Kegagalan


Belajar dari kegagalan. Kita tak belajar dari kejayaan. Ya, aku dah penat ulang benda yang sama. Aku suka cakap pasal ni. Berkali-kali pun aku tak jemu. 

Aku suka kata-kata Thomas Alva Edison mengenai kegagalannya. 'Saya tidak gagal, saya cuma menemui 10,000 cara yang tidak akan berhasil.' 

Malas nak cakap banyak. Aku nak kongsi satu gambar.



2 comments:

Syazana Zainn said...

dr kegagalan lah kite belajar mcm mn nak berjaya :)

M Fizan said...

@Syazana Zainn tanpa kegagalan kita tak pernah mencuba :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif