Tuesday, April 2, 2013

Purple Love


Hari ni hari ungu. Macam tulisan salam kat atas ni.

Selamat Hari Ungu!

Purple love, purple us. Apa yang aku merapu pasal warna ungu ni?





Memang kitorang dah rancang nak pakai baju kelas hari ni. Alhamdulillah, semua komited dan memberikan kerjasama walaupun baju tu tak sempurna sebenarnya. Eh, tak semua. Ada beberapa orang yang ada masalah teknikal. Atau mungkin masalah komunikasi.

Kat gambar tu ada 24 orang je. Sebenarnya kelas kitorang ada 25 orang ahli. Yang tolong tangkap gambar ni seorang rakan berbangsa India bernama samaran 'Dev' yang aku sanjung tinggi. Dia mengorbankan dirinya untuk kitorang sebab tak ada orang lain kat situ. 

Ada orang 'puji' warna baju kitorang macam warna karakter 'Barney'. Okey lar tu. Barney kan comel. Kitorang keluarga Barney. ^_^

Walaupun pagi tadi baru dapat tahu esok interviu, semua ceria untuk sesi bergambar. Terima kasih semua. Ukhuwah kita fillah. Ukhuwah kita abadan abada.

Uhibbukumfillah.


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif