Thursday, November 22, 2012

Isra-what?

Assalamualaikum.

Aku tak mengakui adanya kewujudan negara haram Israel yang menumpang tanah orang Palestin yang lebih berhak. Rejim Zionis yang memalukan nama orang Yahudi dan tidak berperikemanusiaan. Bak petikan lagu Balada Seorang Gadis Kecil dendangan Zubir Ali, "satu bangsa yang sombong dan hina".

Meskipun kini sedang berlangsung gencatan senjata antara Hamas dan Israel dipimpin oleh Mesir, kita tidak boleh berhenti memboikot produk Israel yang akan membantu diorang terus meratah saudara kita di Gaza. Doa tetap doa. Boikot tetap boikot.

Malam ni, aku nak kongsi satu gambar. Mungkin korang dah tengok.


Satu gambar tanpa suara. Membisu seribu bahasa. Membawa sejuta makna. Bagi sesiapa yang tidak buta. 

Ada empat watak. Presiden Amerika Syarikat yang senang hati bermandi darah rakyat Palestin. Kita tak boleh menyalahkan Barack Obama 100%. Untuk bertakhta sebagai presiden, dia mendapat sokongan Zionis yang menjadi tulang belakang kemenangannya. Presiden Amerika Syarikat hanya boneka, melaksanakan arahan puak Zionis.

Presiden/Perdana Menteri Israel yang tidak akan berhenti selagi masih wujud negara sah Palestin. Diorang mahu merampas sedikit demi sedikit tanah orang Palestin yang dikatakan Promised Land. Satu puak yang takkan redha dengan orang Islam sampai bila-bila. Sehingga terjadinya Armageddon yang diorang rancang.

Watak ketiga, United Nation (UN). Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) yang telah gagal mengawal keamanan sejagat, salah satu objektif asal penubuhannya selepas Perang Dunia Kedua. Juga boneka. Israel begitu angkuh dinaungi Amerika Syarikat sehingga mengabaikan sebarang keputusan Majlis Keselamatan PBB.

Watak terempat, kita. Masyarakat dunia. Ramai yang sekadar menjadi pemerhati. Usah pertikaikan orang Kristian. Umat Islam sendiri, kuantiti tinggi, tapi tidak berkualiti. Seperti buih di lautan. Bukan semua. Kita hanya mampu berdoa. Ada yang mampu, turut menderma. Boikot tetap boikot. 

Dan, rejim Israhell itu terus kejam dan zalim membunuh orang awam yang tidak berdosa. Doakan kejatuhan diorang. Boikot produk diorang.

Fight them, and fight them hard.

Isra-what??











p cium s : Down Israel down..


4 comments:

Nur Aisyah Lee said...

booo.. isra-hell . Yahudi memang x kan berpuas hati dengan apa yg mereka ada. Dengki x ketahuan hala. Semoga Allah lindungi saudara Islam kita di Gaza . -Amin-
Done follow ur blog bro ^_^

nik ros said...

mmg kita tak blh caya janji mereka. mereka2 ni mana pegang pada janji.tapi sekurangnya tiada lagi yg terbunuh.tak sanggup tgk anak kecil .sedih :(

Syazana Zainn said...

PPB pulak wayang dunia je

negara arab semua masih lena dibuai mimpi

mujur mesir dah mula bangkit

israel? merekalah kepala samseng dunia

thats y hitler benci sgt dgn dorg

M Fizan said...

@Nur Aisyah Lee haha. so true, aisyah. thanks btw. :) #PrayForGaza

@nik ros they wont stop. they will never :(

@Syazana Zainn israel laknatullah! down israel down!

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif