Welcome To My Life...

Tuesday, December 24, 2013

Aman

Assalamualaikum.

Cuti yang aman. Tanpa sebarang tekanan. Tiada stres kerana pelajaran. Ceh!

Sebenarnya aku perlu tertekan. Sebab aku perlu hafal nama-nama bakteria, virus, dan parasit. Tapi aku memilih untuk bergumbira menikmati cuti ini. Biarlah luka di hati terubat dulu. Nota kuliah boleh tunggu.


Alhamdulillah, hari keempat di Kota Tinggi. Kampung sebelah ayah. Sangat tenang di sini. Suasana kampung yang damai. Kehijauan yang mengasyikkan. Ah, hanyut melayan perasaan.

Aku dapat komen positif tentang penulisan terbaru, 'Kisah Faniz'. Akak katak kata penulisan yang ada jiwa. Iyakah? Hewhew. Harapnya begitulah. Moga ketulusan hati ini terasa dalam setiap patah perkataan. 

Ada juga yang cakap tersentuh bila baca. Sabar ye, cik Shu (bukan nama sebenar). Ni belum sampai bahagian yang menyentuh hati. ^_^ Be prepared. You will hate the character so so much.

InsyaAllah akan cuba istiqamah menyambung cerita ni. Ini bukan kisah untuk menarik perhatian. Ini kisah jejaka yang penuh kesilapan. Tak ingin sesiapa melakukan kesalahan yang sama. 

Esok aku balik Kedah. Menyambung cuti di sana. Ahad atau Isnin baru balik Bukit Jalil. Kena buat medical check-up. Malasnya.... 

Kota Tinggi
0803
24/12/2013 



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif