Saturday, December 14, 2013

Hoodies Maniac

Assalamualaikum.

IMU ada enam rumah sukan untuk Piala IMU setiap tahun. Rumah-rumah sukan tersebut ialah Taurus, Hydra, Draco, Phoenix, Griffin dan Pegasus.

Awal-awal beli dulu, memang kami semua (aku dan rakan-rakan serumah) gila hoodie jadinya. Hari-hari nak pakai hoodie pergi kuliah.


Nama rumah sukan boleh dibaca di bawah lambang IMU.



Sampai dalam rumah pun sempat bergambar lagi. Sebelum ke dewan kuliah. Aksi dalam gambar tu bajet sejuk. Abaikan mamat kanan sekali yang sangat tenang walaupun salji melanda. Haha.


Hensem belaka kan bakal doktor? Alhamdulillah.

Sebenarnya entri ni dirancang dah lebih sebulan. Tak jugak jadi entri. Hari ni barulah tertunai hajat nak tulis entri pasal hoodie.



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif