Tuesday, December 31, 2013

Dua Kosong Satu Empat

Assalamualaikum.

Ambang 2014. Terasa baru semalam melangkah ke tahun 2013. Begitu pantas masa berlalu. Time flies like an arrow.


Aku ada kawan. Nama dia Azamuddin. Azam dia untuk tahun baru adalah 'nak ada azam lagi tahun depan'. Ringkas. Mudah. Azam boi punya Azamuddin.

Aku ada banyak azam. Banyak benda yang aku nak capai. Kalau banyak sasaran pun buat stres je. Aku buat top 5 yang aku betul-betul nak pastikan berjaya.

1. Diet sampai kurus
2. Belajar rajin-rajin
3. Capai tahap masterchef
4. Berjimat-cermat
5. Jadi lelaki yang lebih baik

Setakat ni proses diet aku selalu gagal. Dah banyak kali aku berjaya. Jadi aku yakin dengan diri sendiri. Aku boleh kurus lagi. ^_^ Belajar pulak. Sasarannya nak sampai library. Tak pernah lagi lepak sana sejak masuk IMU ni. *geleng kepala*

Tahun depan jugak aku nak belajar masak banyak resepi sampai boleh masuk Masterchef All Stars. Satu yang aku tak suka tentang diri aku adalah boros. Aku harap sangat dapat berjimat tahun depan. Tak membazir untuk benda yang tak sepatutnya.

Azam kelima. InsyaAllah. *senyum*



Bukit Jalil
2125 *ambang tahun baru*
31122013



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif