Welcome To My Life...

Saturday, March 16, 2013

Pengalaman


Hmm, petang ni aku nak kongsikan satu kata-kata manusia tak bernama yang bagi aku sangat tepat lagi bermakna. 


Aku pernah bagi nasihat.


Sejujurnya, topik cinta. Ada banyak kisah yang aku simpan.

Hanya kerana aku tiada kekasih ketika ini, wanita berbangsa India itu (yang juga rakan sekelas aku) memperlekehkan aku. Aku terima hakikat. Aku gagal. I'm a failure. Aku tiada jawapan ketika itu. Tetapi dengan dua gambar ini, aku sudah punya jawapan.

Ya, aku gagal. Aku menghadapi banyak dugaan dan masalah. Maka, aku makan garam lebih banyak. Macam yang tertulis dalam gambar pertama, aku tak nak diorang terima nasib seperti aku. Cukuplah aku saja yang mengalami semua itu.

Aku cuma tak nak diorang menderita. Seperti aku terseksa.



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif