Welcome To My Life...

Sunday, March 24, 2013

You and Me


If you ask me what i value;
the answer is YOU
Kau dan aku,
walau terpisah beribu batu,
dengan izin Allah pasti bersatu.

 
"Kalau awak tanya saya, apa yang saya nak dalam dunia ni. Saya akan jawab, saya cuma nak AWAK." Sekadar memetik ayat bunga-bunga cinta dari filem 'Cerita Kita'. Ayat ni aku suka sangat. Kalaulah dia baca, biar dia tahu dia sentiasa terindah dalam hati aku.

Walau sekeras mana dia menolak aku, aku akan tunggu dia. Walau jauh mana dia lari, aku akan kejar dia. Sampai satu saat nanti, dia yakin akulah yang Allah ciptakan untuk dia.

Jiwang pulak malam-malam ni. Hemm, dah lama sangat dia jauhkan diri. Rumah dekat je. Bila tak berkomunikasi, rasa rindu. Moga dia juga rasa begitu. Berserah saja pada Allah.


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif