Welcome To My Life...

Thursday, June 16, 2011

Aku Dapat Hadiah


Assalamualaikum para pembaca... weee... aku dapat hadiah.. haaaa... betul lar apa yang korang sangkakan.. memang tak ada benda lain dah.. potongan ayat di atas lar hadiah untuk aku khas dari Miss Niena.. trimas.. tenkiu.. syukran.. walaupun dapat hadiah nie secara beramai-ramai (30 blogger), sekurang-kurangnya aku dapat hadiah.. nie lar kali pertama dapat hadiah.. haha.. sebab tu lar jakun sikit.. korang mesti gelakkan aku kan? Hehe.. aku senyum kambing jer..

Kepada yang belum kenal Miss Niena Hot tu sila lar terjah blog beliau laju2.. beliau memang suka mempromosi blog kawan2.. kan bagus begitu? Tak percaya? Percayalah...... kih kih.. haaa.. sila lar ke blog beliau yer.. tekan incik nuffnang.. pastu klik widget follower.. tak sah lar kalau tak komen entri kan.. huhu.. selamat beramal...














p/s : Terima kasih daun keladi Cik Niena... :)

10 comments:

Anonymous said...

tanhiah dapat hadiah
:)

Nonie said...

hadiah terbaik.....:)

suha said...

akak pon dapat gak hehehe (^_^)
sume yang awk ngumpat pasal dia adlh sgt tepat hikhik suke die

nur amalina athman said...

thanks mention nama aku kat situ..haha..

weh..ramai follower..pantas giler..tahniah.

Niena Muhammad said...

hehehe.. sy tak HOT pn awk..
^_____^
TQ

M Fizan said...

@chemay thanks chemay.. :)

@Nonie hehe..hadiah yang menginsafkan ^_^

@suha hehe..tahniah untuk akak :D
betul2..saya mengumpat benda yang benar sahaja..wakaka

M Fizan said...

@nur amalina athman haha..u r welcome :)

thanks2..tak lar ramai macam hg..boleh lar sikit2..hasil bw, promote2..huhu

@shopping2u u r welcome.. hehe... ^_^

Ceiler Mun said...

thniah sebab dpt hadiah ^^

lilypelangi said...

tahniah la menang :D

M Fizan said...

@Bella Bell weee..tenkiu2 ^_^

@lilypelangi trimas2..suke hadiah ney sejuta kali :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif