Thursday, June 9, 2011

Sanah Helwa Acip Khaled


Salam sejahtera.. alhamdulillah.. hari nie Allah dah panjangkan usia adik kesayangan aku.. maka genaplah usia dia 9 tahun.. dia dilahirkan pada 9 Jun 2002..

Nurkhaled Nasif bin Md Fared

Kejap lagi nak keluar makan2 meraikan hari lahir adik aku nie.. maka dengan tu aku nak bagi satu hadiah.. dia mesti suka kalau baca entri nie.. hihihi..

Nah!! Sanah Helwa Acip Khaled... :)
Adik aku nie suka sangat makan kek..
kalau ada depan dia nie, mesti licin dalam 5 minit.. hehe..













p/s : Tak sabar nak tunggu hari lahir aku..haha..


9 comments:

JIJI YU said...

nnti besde ko..bagi aku kek

M Fizan said...

@JIJI YU haha..tu dah terbalik tu..

cik siti said...

macamlah dpt bnyk hadiah tyme besday nnti?? muahahah

M Fizan said...

@cik siti mcm mna awk tau? cm yakin jer..hahaha

siti kektus said...

tak sabar nak dapat kek dari adik pulak ke? haha :p

Anyyss Shuhaimi said...

comeynya adik..btw, happy belated birthday to your little brother.. :)

fadh leyanie said...

happy birthday untk acip..may Allah bless him..:)

M Fizan said...

@siti kektus haha..takde lar..memandai jer..tak sabar nak buat entri..haha

@Anyyss Shuhaimi thanks..kembang kempis hidung dia kalau baca nie..hehe..thanks a lot cik anyyss ^_^

@fadh leyanie aminn..thans fadh :)

M Fizan said...

thanks to all yg wish..may Allah always bless you too :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif