Saturday, June 25, 2011

Maharaja Lawak Minggu Akhir

1. Sepah, 2. Jozan, 3. Nabil, 4. Jambu

Assalamualaikum.. lalala.. Maharaja Lawak telah berakhir.. dan keputusan semalam sama seperti gambar yang telah aku susun dalam entri ini.. adakah gambar aku susun menjadi satu sumpahan? no comment.. hihi.. tahniah diucapkan kepada Maharaja Lawak Malaysia yang pertama, Sepah.. sememangnya dengan konsistensi mereka, Sepah layak bergelar juara..

Sembang panjang2 tak ada guna.. persaingan dah tamat.. mari kita fokus kepada aksi mereka di pentas akhir semalam, bermula dengan peserta di tangga keempat ..cer tengok, cer tengok~

Keempat - JAMBU

Bahagian pertama.. rating 5/10..


Bahagian kedua.. bersama Zila Bakarin.. rating 7/10..


Ketiga - NABIL

Bahagian pertama.. rating 7/10..


Bahagian kedua.. rating 6/10..


Naib Juara - JOZAN
Bahagian pertama.. rating 7/10..


Bahagian kedua.. rating 9/10..



Juara - SEPAH

Bahagian pertama.. rating 9/10..


Bahagian kedua.. rating 8/10..


Keseluruhannya, persembahan peserta di minggu akhir sangat memuaskan.. sememangnya menghiburkan.. mereka layak berada di pentas akhir.. tahniah kepada juara yang baru ditabalkan iaitu SEPAH.. tahniah kepada NABIL yang menerima hadiah wang tunai paling banyak secara individu.. tahniah kepada finalis JOZAN dan JAMBU.. tahniah juga kepada semua para peserta lain yang turut bersaing dari minggu pertama.. korang telah berusaha untuk menghiburkan kitorang semua.. aku mewakili semua rakyat Malaysia ingin mengucapkan terima kasih kerana menyerikan hidup kami selama 13 minggu.. sekian.. majulah lawak untuk negara.. assalamualaikum... :)
















p/s : Habis madu, Sepah tak habis-habis...

17 comments:

Liyana Zahim said...

Sepah menang yay!!!!!!!

M Fizan said...

@Liyana Zahim weee...terbaik..:)

lilypelangi said...

tahniah sepah !

tapi sy ttap sokong Jozan :D

Bui Idzra Ryn said...

bui sokong nabil,tp jangka kan jozan menang,tp sepah pulak jd juara..x sangka..hihi

Wanie said...

tidak ku sgka jozan tak jd jahon..hehe
no 2 pn boleh la..

Green Apple said...

x tengok....
sepah menang ye... juara dikalangan juara... TAHNIAH...

CIK FERRA AWW said...

I PON DAH UPDATE PASAL ML. TP I TGOK LIVE LAH KEKEKEKE

gigiAriEma said...

tahniah untuk sepah.!

waaa gigi suka nabil la . menang dpt byk dri sepah.. :)
tahniah nabil..

Scya Lollita said...

sepah superb ~

d_LA said...

Manisnya sepah ini..mmg best sepah ni..aku pulak yg suka dorang menang walaupun x mengundi..haha..

munirah said...

suka lawak sepah.. sbb lawak melayu.. tapi x expect dorang boleh mng..

myhatiku said...

kan kan..sepah layak bergelar juara!:)
jemput join Nak tau rahsia tak?

M Fizan said...

@lilypelangi tahniah!!

jozan pun best :)

@Bui Idzra Ryn hihi..sememangnya dah dijangka macam susunan gambar saya buat..sepah konsisten..:)

@Wanie jahon? hehe.. no 2 pun okey.. semua hebat2 :)

@Green Apple TAHNIAH2!! juara antara juara ^_^

M Fizan said...

@CIK FERRA AWW I TENGOK TERTUNDA.. BEST WOKKKK :)

@gigiAriEma tahniah, tahniah, tahniah!!

hihi..tahniah untuk nabil jugak..dapat hadiah paling banyak :D

@Scya Lollita superb sepah~ :D

M Fizan said...

@d_LA haha..sama lar..suka tapi tak undi..hahaha

@munirah haha..saya dah expect..sepah konsisten dan layak menang..

@myhatiku semestinya layak..:)

Lissa said...

yeay sepah mnang. sepah mmg layak menang. sbb persembahan 1 n 2 die mmg best. jozan pulak persembahan 1 ta berapa sgt,persembahan 2 baru best. so sepah mmg layak. hehehe. just my opinion:)

M Fizan said...

@Lissa hehe..yeeeehaaaa!!! sepah memang paling layak.. sepah paling konsisten, jozan kurang sikit.. huhu.. setuju 100% ngan awak :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif