Friday, June 3, 2011

Bawang Punya Onion


Assalamualaikum.. warggghh.. ngantuk.. dah lar tidur pukul 4 pagi.. kena bangun awal pulak nak bersiap pergi KL.. ada event.. wahhh.. macam PM ke aku? Hehe.. biarlah rahsia.. nanti balik aku buat entri.. jeng jeng jeng.. STOP! Apa kaitan bawang dan entri aku kali nie? Toing2..

Bawang punya onion!! (nada geram)

Kepada yg terjebak dengan kekecohan perceraian kawan sepermainan aku semalam, tahu lar apa yg aku maksudkan.. alaaa.. si William tu lar.. Putera William.. kononnya dah bercerai dengan Kate Middleton lepas perkahwinan yg disaksikan seluruh dunia.. berarak sana sini.. apa punya berita palsu lar.. haha..

Aku tertipu ?

TAK! Aku tak percaya pun semalam.. percaya olok2.. hehe.. antara yg menjadi mangsa termasuklah abang Ben Ashaari kita yg femes tu.. katanya sampai jammed blog dia orang serbu bila dia buat entri pasal William.. heboh + kecoh.. tup tup akhirnya disahkan berita tu khabar palsu di angin lalu.. ceitt..

The + Onion = Bawang

Bawang punya onion.. TheOnion tu lar yg sebarkan berita nie.. siap lar kalau aku jumpa pengarang dia.. aku ikat kat pokok.. then aku tuang sebaldi kerengga.. hahaha.. baru aku puas, baru aku puas (ala2 Yus Jambu ML).. aku rasa pengarang berita mengarut nie suka makan bawang.. sebab tu akhbar dia nama TheOnion.. konklusinya, bawang punya onion!!

MORAL : Janganlah percaya sesuatu bulat2 sebelum terbukti..














p/s : Away to KL.. lalalalala...

11 comments:

lilypelangi said...

haha . tertipu ye? cian :p

hehehe . periksa btul2 taw lain kli :)

amir aizat said...

haha ingtkan nk citer pasal bawang

nursyamime said...

lor egtkan betul2 divorce..
kecoh3..rumors2..aiseh..

Ini Kisah Tia said...

ado kesian kat depa . depa duk happy2 ada orang buat cerita depa cerai .. kesiannn ..

Tutorial Buat Header Sendiri

Scya Lollita said...

haha cik scya hampir2 percaya aritu .
geramm gakk . puhhh

apik pehe said...

haha..tau takper..memang berita palsu

suha said...

jom kita mkn bwg bnyk2 tnda protes hahaha (^_^)

M Fizan said...

@lilypelangihaha..mne ad..cye olok2 jer..:D

@amir aizat haha..pasal bawang lar tu..TheOnion..haha =P

@nursyamime tu lar..just rumor..huhu

@Ini Kisah Tia kesiannn..femes sgt pn susah..hehe

M Fizan said...

@Scya Lollita haha..sme lar kita..nyaris2 lg :D

@apik pehe palsu, gosip..bikin kecoh jer..adoidoi btul..

@suha hahaha..jom mkn piza lar kak suha ^_^

suha said...

erk piza tu awk yg belnja lalala (^_^)

M Fizan said...

@suha no prob..haha..piza brlaukkan bawang jer..onion piza :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif