Saturday, June 25, 2011

Orang Korea Minat Rabbani

entri rujukan : K-Pop Membadai Malaya..

Assalamualaikum... aku tengok fenomena K-Pop semakin menjadi-jadi melanda Malaysia bagaikan tsunami.. okey, aku negatif sikit.. sebab aku tak faham apa artis2 Korea tu membebel masa diorang menyanyi.. Usop Wilcha mesti marah aku kalau baca nie.. "tu lar kamu tak belajar Korean education".. haha.. tak belajar pun tak apa lar Incik Ucop.. kalau belajar budaya kerja mereka yang menjadikan mereka negara maju, aku sanggup.. tapi kalau setakat belajar bahasa Korea nak nyanyi lagu, kirim salam jer..

Aku tengok blog belia pompuan Malaysia semakin banyak yang penuh dengan identiti, lagu dan gambar artis serta pelakon Korea kegemaran diorang.. wahhh.. kan bagus kalau ada blog yang letak identiti Faizal Tahir.. tak pun Rabbani.. haha.. aku tak kata semua.. tapi banyak.. tak percaya? Aku dah merantau ke ceruk2 pedalaman blog.. ada jugak sikit2 dengan fenomena Mat Bibir.. pantang comel sikit, segak sikit, mula lar nak meracau orang2 fomfuan nie.. "auwww, kacak, kacak, kacak! Sejuta kali kacak!".. haha..

Cuba tengok orang2 Korea kat bawah nie minat artis Malaysia..

Siap buat sidang media lagi.. haha..

Tersengih-sengih nampak artis Malaysia.. hahaha..

Kemain seronok dapat hadiah daripada Aizat.. gelak guling2.. haha..

Wahh.. dia minat Noh Hujan.. hoho..

Sampai cam gitu muka dia terbayang artis Malaysia.. hehe..

Haha.. gurau2 petang saja.. kan malu kalau betul macam nie.. orang Korea pun minat artis Malaysia.. haha.. minat tu tak salah.. suka hati korang lar nak minat kecomelan diorang tu.. kekacakan diorang.. kecantikan diorang.. aku tak kisah.. ada orang minat Mat Bibir.. ada orang minat Usher.. usher?? Haha.. selera lain2 kan.. tapi jangan lar sampai terlampau taksub.. tak payah lar ber"annyeong" dengan aku.. meluat mak, nyah.. tak selera aku dengar korang tulis bahasa Korea.. cakap "Assalamualaikum" kan bagus.. hihi.. gurau2 petang.. jangan marah yer peminat2 K-Pop sekalian.. apa dia? K-Poppers? Hahahahahahaha.. sokonglah industri muzik kita..

YOU READ , YOU JUDGE , YOU DECIDE

Peace yaww.. wassalam.. :)
















p/s : Nak bersiar-siar ke dunia blog...

18 comments:

Mrs.Yie said...

hensem semuanya...wekkk :P

Red said...

haha sengal tol lah.. ni geng pemboikot korean lah ni ek.? :hoho

NUR FAHIMA ABDUL RAHMAN said...

entry terbaik ;)

Hans said...

hahaha
aku xminat k-pop
senang citer

Kumpulan Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

nifi2408 said...

betul betul . setuju gila . anneyong anneyong konon . annoying ouhh !

Zul Fattah said...

Buk Seng joo..

aleen aiden said...

bahaha.xley blah ok.siap dpt adiah dr aizat.muahaha.adoiyai...

ieyza afieyna said...

tau xpe.tambah2 budak2 sekolah menengah.. taksub giler kowt dengan bibier tue. giler korea ar.. ieyza uish. biebier x mint korean pun xminat.. haha...

lilypelangi said...

hhaha . patut la ckp sy sorang ag . heeeee . sy tak de giler2 kan sgt . tak semua cerita sy tgk sy giler . hak3 .

M Fizan said...

@Mrs.Yie haha..tak habis2 ngan hensem :P

@Red hoho..boikot2..korea tak best ^_^

@NUR FAHIMA ABDUL RAHMAN thanks so much ;)

M Fizan said...

@Hans sama lar kita..hahahaha

@nifi2408 haha..sememangnya..thanks setuju..annoying sangat2 :D

@Zul Fattah hahaha..apa2 jer lar..

M Fizan said...

@aleen aiden hahahaha..sempoi kan entri nie? ^_^

@ieyza afieyna hahaha..langsung tak minat bieber dan artis korea..bukan jeles..nothing on them :)

@lilypelangi hahaha..janji ada minat tu kira giler lar..haha ...:P

Mawar Berduri said...

yeah! saya tak minat k-pop!

cik pha said...

aku minat si hujan tu haha

zOeY zAu YaH said...

pgsan lah kalau ada artis korea mnt artis malaysia haha..
saya dh siap follow.tq sbb mai blog saya

M Fizan said...

@Mawar Berduri haha..sama lar kita!!

@cik pha haha..tahniah kerana minat hujan :)

@zOeY zAu YaH haha..baru lar terbaik!!! :D

suha said...

akak suka katak yang jadi artis haha (^_^)

M Fizan said...

@suha haha..saya tau..saya tau..crazy frog kan :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif