Welcome To My Life...

Wednesday, September 19, 2012

Telah Lelah

Assalamualaikum.

Pertama sekali, aku mintak maaf kepada pemilik blog sahabat yang telah menggunakan gambar ini terlebih dahulu. Bukan niat di hati ini untuk meniru konsep entri anda. Sekadar bersetuju dengan isinya yang menyimpulkan rasa di hati ini.


Terjemahannya: "Aku penat menangis, aku penat menjerit, aku penat berasa sedih, aku penat berpura-pura. aku penat bersendirian, aku penat berasa marah, aku penat merasa gila, aku penat merasa tersekat, aku penat memerlukan bantuan, aku penat mengingati, aku penat merindui benda, aku penat berbeza dengan orang lain, aku penat merindui orang, aku penat merasa tak berguna, aku penat merasa kosong di dalam hati, aku penat tidak dapat merelakan, aku penat berharap aku dapat memulakan semuanya semula, aku penat berangan memiliki hidup yang tak mampu aku miliki. Yang paling memenatkan, aku penat berasa penat."

Ya, aku sudah penat dengan segala kesukaran yang membebani diri ini. Aku berjaya melaluinya kerana aku mampu. Allah memberikan aku ujian kerana aku bisa melepasinya. Namun, jauh di sudut hati, aku semakin kepenatan dengan setiap dugaan.

Aku telah lelah.












p sepak s : Penatnya baca...


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif