Thursday, May 19, 2011

Believe It Or Not?


Tengok2..tak ada apa yg menarik kan dalam gambar di atas..haha..memang lar..itu cuma gambar yg menggambarkan kegembiraan aku sebab dah nampak follower widget balik [apa yg best sangat??]..hehe..semalam semua orang komplen blogger.com buat masalah..lepas satu, satu lagi datang..okey, sekarang kita boleh bergumbira..^_^

Sekarang, korang tengok video kat bawah nie..


Haha..salah satu pertunjukan yg menarik aku pernah tengok..kalaulah aku ada beberapa perkataan untuk menggambarkan aksi beliau, aku akan cakap :
ONE WORD
- Unbelievable
TWO WORDS - Highest Quality
THREE WORDS - The Most Extraordinary
FOUR WORDS - Out Of This World










p/s : Mengidam nak buat aksi dalam video di atas...


6 comments:

sarah mohamad said...

peh! awesome giler. hiks

no_answer said...

wah !

tak ramai yang leyh wat mcm pe yg dye buad ..

haishhhh .

lilypelangi said...

hebatnya dia tendang bola . tepat !

M Fizan said...

sarah :: too awesome...huhu

no answer :: btol2..sharp btol dy sepak...:)

lilypelangi :: saya ajar dia tu..keh keh

bersama kak Es said...

dasat la!!

M Fizan said...

@bersama kak Es dia buat magik tu kak es..hehe

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif