Welcome To My Life...

Thursday, May 19, 2011

Believe It Or Not?


Tengok2..tak ada apa yg menarik kan dalam gambar di atas..haha..memang lar..itu cuma gambar yg menggambarkan kegembiraan aku sebab dah nampak follower widget balik [apa yg best sangat??]..hehe..semalam semua orang komplen blogger.com buat masalah..lepas satu, satu lagi datang..okey, sekarang kita boleh bergumbira..^_^

Sekarang, korang tengok video kat bawah nie..


Haha..salah satu pertunjukan yg menarik aku pernah tengok..kalaulah aku ada beberapa perkataan untuk menggambarkan aksi beliau, aku akan cakap :
ONE WORD
- Unbelievable
TWO WORDS - Highest Quality
THREE WORDS - The Most Extraordinary
FOUR WORDS - Out Of This World










p/s : Mengidam nak buat aksi dalam video di atas...


6 comments:

sarah mohamad said...

peh! awesome giler. hiks

no_answer said...

wah !

tak ramai yang leyh wat mcm pe yg dye buad ..

haishhhh .

lilypelangi said...

hebatnya dia tendang bola . tepat !

M Fizan said...

sarah :: too awesome...huhu

no answer :: btol2..sharp btol dy sepak...:)

lilypelangi :: saya ajar dia tu..keh keh

bersama kak Es said...

dasat la!!

M Fizan said...

@bersama kak Es dia buat magik tu kak es..hehe

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif