Welcome To My Life...

Tuesday, May 10, 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

Salam sejahtera buat para pembaca yg sudi singgah dan jenguk2 di sini..sekarang aku nak join satu segmen yg aku rasa aku suka..terhad untuk 100 orang blogger jer untuk diletakkan di bloglist Aried..sekarang aku nak jawab 4 soalan mudah yg diajukan beliau..lets go babe!

1. Berapa lama dah blogging?
Blogging lama dah..hehe..tak caya? tengok archive..sejak 2009 lagi..tapi aktif bila? sejak 1 mei..tak caya lagi? tengok lar archive..hehe..baru 9 hari jer aktif blogging nie...tapi orang tua2 kata, sekali aktif, selamanya aktif..[ada ke? hehe]

2. Kenapa suka blogging?
Sebab blog nie lar satu-satunya tempat untuk berkongsi macam2 benda dan ramai orang boleh terima apa yg kita kongsikan..sini dunia kita, takde orang berhak kacau [sepatutnya lar]..actually, tujuan utama blogging nie nak tolong orang ramai dengan bagi info,tips,panduan dan segala benda yg sewaktu dengannya..moga2 dapat membantu orang lain..sambil tu orang dapat bagi pendapat kepada permasalahan kita..

3. Blog kamu mengenai apa?
Tiada yg khusus...mengenai perjalanan hidup aku..diselitkan dengan perkara-perkara yg dapat membantu blogger lain..tips, maklumat dan jenis-jenis yg sama maksud..hehe..contohnya , video2 yg mungkin korang terlepas tengok kat TV sebab ada kerja..datang lar singgah sini..macam2 ada....:)

4. Harapan dalam dunia blogging?
Aku sangat berharap lar yg blogger2 senior dapat membantu blogger2 baru..sebab apa? Sebab dulu blogger2 senior nie pun dibantu jugak..aku tau ramai blogger2 senior yg baik hati..aku jugak harap dapat tambah kenalan seramai yg mungkin...bak kata pepatah, berkawan biar beribu kan..lagi satu harapan aku dapatlah kita bantu-membantu dalam memberikan maklumat yg mungkin ramai orang tak tahu..itu jer kot...kalau nak tulis, rasanya seminggu tak cukup..hehe..


Special thanks to Aried yg buat segmen bagus macam nie..













p/s : Harap2 satu hari nanti, ramai yg dapat manfaat daripada blog aku nie..




1 comment:

M Fizan said...

@solomolothx singgah en.solo

keep blogging ya + smile always :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif