Thursday, May 5, 2011

Blogku Masih Bayi

Salam sejahtera semuanya...:)
Dah baca tajuk kan? Begitulah kisahnya...
Blog aku nie baru dicantikmolekkan pada 1 Mei 2011..
jadi dengan ini pada saat ini, baru berusia 4 hari SAHAJA..
no doubtlah blog nie still kosong..huhuhaha..
tapi takpe..insyaAllah...tangan nie akan rajin mengisi blog nie..

Siapa pulak dah bayi nie??? Not my son..
Bukan anak dia..anak mereka pun bukan..
Dia anak si polan bin si polan..
Tak kisahlah anak siapa pun kan..
Bayi nie ialah simbolik kelahiran semula blog aku..
Tahniah cik bayi kerana terpilih masuk dalam entri nie..hehe..

Sori lar kalau blog nie tak cantik yer blogger senior..
Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan...:)
Kalau terlalu kompleks pun..nak buat macam mana kan..
Nie macam diari aku..kena lar bagi puas hati bila tengok..hehe..

Itu saja dari M Fizan untuk kali ini..
Salam perkenalan sahabat blogger sekalian..
Jumpa lagi dalam entri seterusnya...




p/s :: Tak sabar nak dapat bayi sendiri...=p


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif