Wednesday, May 18, 2011

No More Malware


Haha..salam kegembiraan..nie bukan bapak aku..nie gambar orang kelegaan..macam aku jugak sekarang..just a quick entry to tell the whole world that MY BLOG IS FREE FROM MALWARE!!!

Lama jugak aku cari jalan penyelesaian kepada masalah nie..sebab pengguna Google Chrome akan takut2 nak masuk blog aku disebabkan amaran malware yg tak guna terbabit..nasib baik lar aku rasa nak blogwalking malam nie..terjumpa lar artikel di blog Si Kacak..thanks yaww!!! Dengan ini diumumkan blog aku telah bersih secara total daripada ancaman malware..













p/s : Majulah blogger untuk negara...


7 comments:

kotak bulat said...

bgus lah kalau da ok :)


Recent post :NYARIS JADI MANGSA AYAT 'POWER' BANGLA

PROTERIN RAMBUT DALAM ROTI,PAU DAN KEK..HARAM!

NuSaNa NoSa 91 said...

tahniahhhh~ dan slmt kembali.. ihik2~ ^_^

Ary ariasputera said...

tahniah bro..

Aezudin said...

blog ak pon bru bebas dari bnde alah malware ne.haha

M Fizan said...

kotak bulat - masalah x nmpk butang follow pulak dah~

nusana - hehe..thanks ^_^

ary - thanks2 :)

aeezudin - haha..skrg nie mslh butang follow lak..tahniah for u

suha said...

yeay!!!dah dpt dtg cni lagi hehehe

M Fizan said...

@suha hehe..sy pn heppy smbut org dtg :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif