Welcome To My Life...

Saturday, May 7, 2011

Bowling Time

[ampun dan maaf kepada blogger senior atas kata ganti nama diri 'aku']

Assalamualaikum..salam berblog...^_^
Hari ini sangat memenatkan bagi aku...
jalan2 pegi Gurun..sebabnya? [baca nie]
penat memang penat..tapi best..hehe..
ingat nak update blog pasal Maharaja Lawak..
tapi esok lar..sekali ngan memori di Gurun..
sekarang nak update pasal main bowling semalam..

Best kan bila dapat enjoy ngan kawan2? Tambah2 bila bulan nie masing2 dah nak masuk sana, masuk sini..matrik lar, form 6 lar, itu lar, ini lar dan so on..jadi semalam dapat lepak2 ngan besties memang gempak lar..kalaupun bukan the best memory ever..at least, tu lar memori yang dikenang selagi hayat dikandung badan..ceywah~ kalau biar lama2 , nanti bersyair aku kat sini...

Meh nak cerita sikit dulu..kitorang berkumpul lepas pukul 3 petang semalam..dan main lebih kurang pukul 4 petang..habis tak tahu lar pukul berapa..tak perasan..jam 5 lebih dah siap rasanya.. kitorang main lane 1 dan 2..nak tulis panjang2 nanti bosan pulak korang nak baca..meh nak cerita guna gambar..senang sikit..korang fahamkan lar sendiri kegembiraan kitorang..hoho..tengok bawah nie..teruskan scroll down..[fuhhh~]

Kiri ke kanan : Ikram , Azwan , Suhairi
tengok tu..happy kan Suhairi? oh yeah...~
senyum sokmolah!
Haaa..nie pulak blogger World of Curiosity..
Senior 2 tahun, bro Luqman Hakim tengah pilih bola..
baling bro! baling!
Aimaduddin..nie lar bakal abang form 6 paling hensem seluruh Changlun..
Control macho yer bang..haha..[jangan marah aaa...]
Bro Luqman tengah penat lempar bola..haha..[lempar??]
actually
dia heran tengok aku jakun tangkap gambar..hoho..

Aku dan my big bro Rasyad Razin yg baik hati sangat2..[hensem kan?]
puji ikhlas nie..bukan sebab dia belanja dua game semalam..hehe..
Tengok Suhairi bukan main happy lagi dia..
Kejap lagi rosak fokus Ikram tu sebenarnya..huhu..
Ikram..sengih sebab Suhairi kacau..haha..
Okey..nie lar result first game.. 1- Rasyad (116) 2-AKU + Azwan (105), 4-Ikram (86), 5-Luqman (85), 6-Aima (80), 7-Suhairi (74)Aku dan Azwan leading sepanjang first game nie..tiba2 Rasyad potong masa tiga balingan yg last..mmg salute sama ini bro..lets go for second game..

Tu diaaa..Azwan syok sebab dapat markah sama dengan aku..hoho..
Aksi :: Simbol GMK
Besties Alpha Guyz...Aima [hensem] dan aku [tak hensem] v_v
Control macho..haha..[bajet stailo habis tue..]
aku pegang bola 70 tu..[nampak benor menipunye]
From left corner : Suhairi, Aimaduddin, Rasyad..
Fokus gila tengok tayangan drama tu..[bohong lagi~]
Dan inilah hasil game yg kedua..1-AKU (123) [cantik kan markah? hehe] 2-Rasyad (104), 3-Aimaduddin (90), 4-Luqman (89), 5-Azwan (84), 6-Ikram (78), 7-Suhairi (43)..fuhh..penat......

Keputusan akhir : 1-Aku (228), 2-Rasyad (221), 3-Azwan (187), 4-Luqman (174), 5-Aima (170), 6-Ikram (164), 7-Suhairi (117)..

Konklusinya, aku menang..haha..takde apa nak dibanggakan pun..markah pun 100 lebih jer..yg second game markah diorang menurun pun sebab main2 sambil gelak2..[sumpah best!] kepada bowler yg markah skor lebih 200 selalu tu jangan lar gelak guling2 baca entri aku kali nie..kitorang bukan lar expert..main saja2 di kala boring..huhu..biasa lar..kitorang kan junior Malaysia [oh yeah?]..


Itu saja lar entri aku kali nie..esok nak update blog pasal Maharaja Lawak dan Memori di Gurun..see ya!!!









p/s : Gila kamera sejak terlibat dengan blog..haha :)





4 comments:

cik sakdi said...

ahhh benci la terornya! aku benci bowling coz xpernah dapat lebih dari 60 haha majority 30 haha

M Fizan said...

haha..ada lagi yg biasa dpt 200 lbey..nak aku ajarkan? hehe

nini said...

jelesssssssss sgt okeh...da lama tak men bowling =( jom lawan sape banyak masuk longkang =P

M Fizan said...

@nini haha..nini jgn lar jelessss...turun lar chnglun..kita tgk spa juara longkang :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif