Welcome To My Life...

Friday, May 20, 2011

Goalkeeper And Blogger

Khairul Fahmi and Aimie Harmelia


Just a quick entry...

Salam..wahh..tengah2 malam aku update entri yer..hehe..tadi tengah blogwalking..ternampak berita nie..okey..aku tak up-to-date..sob2..pedulik apa aku..haha..diorang baru bertunang pada 17 Mei lepas..jadi aku rasa masih belum terlambat untuk aku mengucapkan tahniah atas pertunangan penjaga gol nombor satu Malaysia ketika ini, Khairul Fahmi Che Mat dengan blogger JejariRuncing, Aimie Harmelia..

Semoga kekal bahagia sampai ke jinjang pelamin..nanti korang kahwin aku nak pergi makan kenduri..hehe..tahniah sekali lagi buat pasangan yg baru ditunangkan nie..untuk tengok gambar-gambar majlis pertunangan bertemakan Arab nie, sila klik SINI (part 1)














p/s : Tak sabar nak merasa bertunang....



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif