Welcome To My Life...

Friday, May 6, 2011

Panggilan Gurun

Assalamualaikum..peace Malaysia!
Aku baru jer balik main boling ngan 6 orang sahabat..[best gilerz!]
Nanti aku buat entri pasal pengalaman tadi..
memang tak boleh dilupakan seumur hidup lar!!
Dan jengah2 blog Amalina tadi..
Terbaca pasal pembekuan kursus perubatan di IPTA sehingga 2016..
Patut lar upu tadi aku dapat Asasi Kejuruteraan kat UiTM..[sob2]

Oke lar..tu bukan main point entri nie..sesaje bukak cerita..orang kata "mukadimah"..hehe..actually , berdasarkan tajuk di atas tu..aku telah dapat Panggilan Gurun..what is that? Adakah panggilan dari Gurun Sahara? Atau mungkinkah gurun memanggil seperti panggilan pulau [filem Allahyarham Tan Sri P. Ramlee] ? Oh , tidak! Tidak sama sekali...panggilan ini adalah jemputan untuk ke Gurun, Kedah...apakah sebabnya??

Cer tengok~ cer tengok~Maaf agak kabur~ Tadi oke jer..wuwuu..v_v

Alhamdulillah..rezeki Ilahi..:) Maaf yer kepada sesiapa yang kata "nak menunjuk ke apa budak nie??" My answer is no, absolutely no..Orang tua-tua kata kegembiraan mestilah dikongsi kan..jadi aku nak jugak share kegembiraan nie ngan korang pembaca2 semua..harap korang pun gembira untuk aku yer..trimas~ ^_^

Ambik benda nie semalam sebenarnya..jumpa lar blogger Amalina dan Phanitta kat sekolah..apa perasaan aku masa dapat tu? Bangga? Tidak sama sekali..nak bangga buat apa? Bukan aku sorang...ramai lagi top student Kedah yg dapat straight As...woaarrrgghhhh...gerun mau jumpa mereka semua...Rasa syukur? Of course lar..syukur Alhamdulillah kepada Ilahi yang mengurniakan rezeki kepada hamba-Nya nie....jadi aku rasa hina sangat di sisi Allah..kepada Dialah aku berserah dan meletakkan seluruh pengharapan..insya-Allah~

Esok nak pergi Gurun..oyeah! oyeah! Aku happy untuk parents aku..Seronok tengok diorang happy..Aku harap korang pun gembira untuk aku jua...trimas kepada yg sudi membaca bebelan aku petang nie..akhir kata, teruskan blogging..majulah blogger untuk negara!! :)






p/s : teringin nak singgah mana-mana gurun [padang pasir lah!]




1 comment:

anismelon said...

salam..kalo x familiar dgn lgu 90an...ape ape lgu jiwang pon leh..janji jiwang..:)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif